ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kancellár Birtok Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató vagy Kancellár Birtok) által a [www.kancellarbirtok.hu] weboldalon keresztül Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szabályokat, továbbá e szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Szolgáltató adatai:
- Cégneve: Kancellár Birtok Korlátolt Felelősségű Társaság
- Cégjegyzékszám: 08-09-026450
- Adószáma: 24968896208
- Székhelye és postai címe: 9019 Győr, Szent László út 75.
- Kancellár Birtok Somló – Somló Hegy: 8478 Somlójenő, hrsz 1043/2.
- Ügyfélszolgálat telefonszáma: + 36 30 780 0522
- Ügyfélszolgálat e-mail címe: [email protected]
- Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: pl. Hétfő – péntek: 10:00 – 16:00
Tárhelyszolgáltató adatai:
- Cégneve: BG Design
- Székhelye: Győr, Déry Tibor u. 11, 9024
- E-mail címe: [email protected]
- Általános rendelkezések, az ÁSZF elfogadása
1.1. Jelen ÁSZF a Kancellár Birtok Kft. és a Vásárló között létrejött szerződés általános feltételeit rögzíti. A Vásárló a regisztrációval/rendelés leadásával elfogadja jelen ÁSZF-et.
1.2. A weboldal, illetve a webáruház üzemeltetője, a Kancellár Birtok Kft. fenntartja magának a jogot az ÁSZF módosítására, melyet a weboldalon való közzététellel tesz nyilvánossá. A módosítás a közzétételt követően azonnal hatályba lép.
1.3. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.) vonatkozó rendelkezéseire. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései különösen a fogyasztónak minősülő Vásárlókra vonatkozóan alkalmazandók.
- Regisztráció és vásárlás
2.1. A webáruházban történő vásárlás regisztrációval (fiók létrehozásával) és anélkül is lehetséges.
2.2. Regisztráció esetén a Vásárló az alábbi adatokat köteles megadni: [Név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, céges vásárlás esetén adószám is, szállítási cím (ha eltérő), felhasználónév, jelszó]. A Vásárló felelős a megadott adatok pontosságáért és naprakészségéért.
2.3. A vásárlás menete: * A kiválasztott termékek és a kívánt űrtartalom kiválasztását követően kosárba helyezése. * 450/2023. (X. 4.) Korm. rendelet értelmében a visszaváltási díj megállapításának és alkalmazásának, valamint a visszaváltási díjas termék forgalmazásának szabályait figyelembe véve a DRS díj feltüntetése a kosár oldalon illetve már a termék leírásában is részletezve: A termékhez automatikusan felszámításra kerül az 50 Ft-os visszaváltási díj (DRS).* A kosár tartalmának ellenőrzése. * Szállítási (személyes átvétel, házhozszállítás vagy csomagpont). és fizetési mód (készpénzes – csak személyes Győri átvétel esetén, előre utalás és bankkártyás fizetés – K&H Bank ) kiválasztása* Szállítási és számlázási adatok megadása/ellenőrzése. * Rendelés összegzésének áttekintése. * A rendelés elküldése az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával.
2.4. A Kancellár Birtok Kft. a rendelés megérkezését elektronikus úton, automatikusan visszaigazolja. Ez a visszaigazolás nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a rendelés rögzítését. A szerződés akkor jön létre, amikor a Kancellár Birtok Kft. külön e-mailben igazolja a rendelés elfogadását és teljesíthetőségét.
- Termékek és árak
3.1. A webáruházban megjelenített termékek online megrendelhetők és személyesen is megvásárolhatók a Kancellár Birtokon. Az árak forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t. A 450/2023. (X. 4.) Korm. rendelet értelmében a visszaváltási díj megállapításának és alkalmazásának, valamint a visszaváltási díjas termék forgalmazásának szabályait figyelembe véve a DRS díj is feltüntetésre kerül.
3.2. A termékekről készült képek illusztrációk, a valóságban eltérések előfordulhatnak.
3.3. A Kancellár Birtok Kft. mindent megtesz az árak pontos feltüntetéséért. Amennyiben az árak hibásan, pl. nyilvánvalóan tévesen kerülnek feltüntetésre, a Kancellár Birtok Kft. fenntartja a jogot a rendelés elutasítására, illetve a Vásárló tájékoztatására és a helyes ár felajánlására.
- Fizetési és szállítási feltételek
4.1. Fizetési módok: * Bankkártyás fizetés: [K&H Bank.] rendszerén keresztül. A fizetés a szolgáltató oldalán történik, a Kancellár Birtok Kft. nem tárol bankkártya adatokat. * Átutalás: Előre utalás esetén a Vásárló a rendelés visszaigazolását követően utalja át az összeget a Kancellár Birtok Kft. bankszámlájára. *Fizetés kizárólag készpénzben átvételkor. Csak személyes átvétel esetén lehetséges. Az átvételre az alábbi címen van lehetőség: Aranyhal Shop, 9019 Győr-Gyirmót, Ménfői út 83-85. nyitvatartási időben (H-V: 8.00-20.00 óráig.) * Előre utalás – a Kancellár Birtok Kft. bankszámlaszámára, melyet és a további részleteket a visszaigazoló e-mailben küldünk el.
4.2. Számlázás: Amegrendelt termékről szóló számla eredeti példányát a csomagon belül az áruval egyidejűleg feladja a Szolgáltató a Vásárló által megadott szállítási címre. Igény esetén erre irányuló egyértelmű kérés alapján a szóban forgó számla másolatát elektronikus úton a Vásárló által megadott e-mail címre a Szolgáltató megküldi. A számla tartalmazza a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a Tornai Pincészet ügyfélszolgálati elérhetőségeit.
4.3. Szállítási feltételek: * Szállítási díj: *Packeta/GLS Automata/Csomagpont: 1 130Ft-tól (az automatikus átirányítást követően a kiválasztott Csomagpont/Automata megjelölését követően a pontos szállítási díj megjelenik a kosárban. * GLS házhozszállítás: 2 786Ft * Packeta Házhozszállítás: 2 946Ft.
Amennyiben a megrendelő egy tranzakció során legalább 18 palack bort rendel, abban az esetben a fent meghatározott szállítási díj nem kerül felszámításra, a kiszállítás díjmentes. Az ingyenes szállítási lehetőség a kosárban automatikusan aktiválódik, amint a megrendelt borok mennyisége eléri a 18 palackot.
Szállítási idő: a megrendelés visszaigazolását és teljesíthetőségét igazoló elektronikus levél kézhezvételétől számított, várható szállítási idő 2-5 munkanap.
Szállító partner: GLS, Packeta.
Személyes átvétel: a webáruházban történő megrendelést követően a személyes átvételre kizárólag az Aranyhal Shopban – 9019 Győr-Gyirmót, Ménfői út 83-85. nyitvatartási időben (H-V: 8.00-20.00 óráig.) – címen van lehetőség.
- Elállás joga, szavatosság, jótállás
5.1. Elállási jog: A fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jog gyakorlásának részletes szabályait a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet tartalmazza. Az elállási szándékot egyértelmű nyilatkozattal kell jelezni a Kancellár Birtok Kft. felé (e-mailben vagy postai úton a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken). A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.
Szolgáltató (Kancellár Birtok) elállási joga: A Szolgáltatót megilleti az elállás joga, ha olyan termék megrendelésének visszaigazolása történt, amely a készletből kifogyott.Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg nyilatkozatát a Vásárló részére.Elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződésmódosítás céljából.
5.2. Kellékszavatosság: A Vásárló a Kancellár Birtok Kft. hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igénnyel élheta Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (Ptk.) szabályai szerint. A Vásárló választása szerint kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha ez lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna a Kancellár Birtok Kft. számára. Ha a javítást vagy cserét nem tudja kérni, árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. A Vásárló a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül köteles a hibát közölni. Fogyasztó esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek minősül. A szavatossági igény a teljesítéstől számított két évig érvényesíthető.
5.3. Termékszavatosság: Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igénnyel élhet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti.
5.4. Jótállás: A Kancellár Birtok Kft. nem értékesít olyan terméket, amelyre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján kötelező jótállás vonatkozna. Azonban, amennyiben egyes termékekre a gyártó jótállást vállal, annak feltételei a termékhez mellékelt dokumentációban találhatók.
- Panaszkezelés
6.1. A Vásárló a termékekkel vagy a Kancellár Birtok Kft. tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: * E-mail: [email protected] * Telefon: + 36 30 780 0522 * Postai úton: Aranyhal Shop, 9019 Győr-Gyirmót, Ménfői út 83-85.
6.2. A Kancellár Birtok Kft. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Kancellár Birtok Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja.
6.3. Az írásbeli panaszt a Kancellár Birtok Kft. 30 napon belül érdemben megválaszolja, és a válasz másolati példányát elküldi a Vásárlónak.
6.4. Panaszkezelési lehetőségek további jogorvoslatok: * Békéltető testület: A fogyasztói jogviták rendezésére a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulhat. * Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület * Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. * Telefonszám: +36 96 520 217 * E-mail: [email protected] * Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform a fogyasztók és kereskedők közötti online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő jogviták bíróságon kívüli rendezésére szolgál. Elérhető itt: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ * Bírósági eljárás: A Vásárló a fogyasztói jogvitából származó igényét bírósági eljárás keretében is érvényesítheti a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
- Adatkezelés
7.1. A Kancellár Birtok Kft. a Vásárlók személyes adatait a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, különösen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) előírásainak betartásával kezeli.
7.2. Az adatkezelésre vonatkozó részletes tájékoztató a weboldalon elérhető Adatkezelési tájékoztatóban található. [www.webshop.kancellarbirtok.hu/adatvedelemi nyilatkozat – ezt majd pontosítani kell, hogy mi lesz a végleges helye.]
7.3. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Website-ról indított bankkártyás fizetés esetén, Üzemeltető (mint adatkezelő) által a Website adatbázisában tárolt személyes adatai (számlázási név, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám) átadásra kerülnek a K&H Bank Zrt., mint adatfeldolgozó részére. A K&H Bank által a fizetéshez kapcsolódó adatfeldolgozási tevékenység célja a tranzakció azonosítása, a fizetés biztonságos végrehajtása, a visszaélések megelőzése, valamint a jogszabályi kötelezettségek teljesítése (pl. pénzmosás elleni szabályok). A K&H Bank általános adatvédelmi tájékoztatója a következő linken érhető el: https://www.kh.hu/adatvedelem
- Záró rendelkezések
8.1. Jelen ÁSZF hatályos: 2025. május 26-tól
8.2. A Kancellár Birtok Kft. és a Vásárló között létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre.